Benvinguts a l’Escola Infantil Copèrnic, som un centre educatiu de primer cicle (de 4 mesos a 3 anys) amb continuïtat. Ubicat al barri de Sant Martí de Provençals de Barcelona des de l’any 1976 i autoritzat primer pel Ministeri d’Educació i després pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya amb el codi de centre 08036691.

La nostra labor d’educació i formació està dins d’un marc de responsabilitat, innovació i dedicació a la docència. El nostre objectiu és que els infants siguin feliços, que gaudeixin venint a l’escola i potenciar al màxim totes les capacitats i necessitats educatives així com ajudar-los i estimular-los en les diferents àrees del desenvolupament, motriu, intel•lectual i emocional.

A més, fem primers aprenentatges de la llengua anglesa. Hi ha una atenció personalitzada amb les famílies i una coordinació diària mitjançant l’agenda.

Rebem tickets de les següents entitats: Ticket Guardería (Edenred), Sodexo y Chéque Déjeuner. També acceptem tickets d'altres entitats.

PEC Servicios
Àlbums Merce